לאימון היומי

מועדון בריאות בפריסה ארצית

מקדמים אורח חיים בריא לנוכח התבגרות הגוף בעידן המודרני והמהיר, המבוסס על הליכה ופעילות גופנית באופן קבוע, תזונה נכונה ואימונים מנטלים – המשולש המנצח

אודות אתגר ה 60 אלף

האתגר מבוסס על תוכנית אימון אישית וקבוצתית המספקת מסגרת להקניית שגרת אורח חיים בריא יותר בעזרת תזונה ופעילות גופנית בסיסית ומסודרת בפיקוח מומחים ואנשי מקצוע, עד להשלמת 60 אלף צעדים בכל שבוע לקבוצות בגילאים שונים ובמצבי בריאות שונים – הכל תוך הקפדה על מקצועיות ובטיחות. המטרה להגיע אפילו מאפס (או מהספה) ל 60 אלף צעדים בשבוע על מנת לקדם שגרות והרגלים חשובים לבריאות טובה לבני 60 ומעלה בעזרת תוכנית  בת 16 שבועות יעילה וקלה ליישום לכולם ללא קשר למצב הכושר ההתחלתי והקניית הרגלים מומלצים ובריאים לטווח הארוך 

מקדמים שמירה על אורח חיים פעיל ובריא בעזרת חדשנות טכנולוגית

הצטרפו לקהילה ששמה לה למטרה להיות הגדולה בארץ בהטמעת אורח חיים בריא בשגרות היומיום בקלות וביעילות בסביבה תומכת ומקצועית תוך העצמת היחס האישי לכל אחד ממשתתפי הקבוצות

משימת המועדון

שבכל יישוב או אזור מגורים בארץ תהיה קהילה מקומית תומכת של GO60

שליחות המועדון

העלאת המודעות שלנו לתהליכים השונים שהגוף שלנו עובר בזמן ההתבגרות והנגשת דרך חדשה ונעימה להתמודדות

חשיבות הקבוצה

הצד החברתי של המועדון ותחושת הקהילתיות מגבירים אפקטיביות בעזרת המסגרת התומכת וממריצה לעמידה ביעדים

שילוב טכנולגיות

בעזרת חדשנות טכנולוגית מתאפשר מעקב, ליווי והכוונה יומיומית של המאמן מקצועי לשם הצלחה והשלמת האתגר

תמיד חיפשתם את הפרטנר להליכה אבל עדיין לא מצאתם ?

תוכנית אישית במסגרת קבוצתית המספקת מסגרת להקניית שגרות אורח חיים בריא יותר בעזרת תזונה ופעילות גופנית בסיסית ומסודרת בפיקוח מומחים ואנשי מקצוע מובילים בתחום

אחת הבעיות המרכזיות שאנו חווים כשאנו מתבגרים היא הסתגלות והשלמה של המודעות שלנו לתהליכים השונים שהגוף שלנו עובר - וחשיבות ״התחזוקה״ ומניעה של בעיות רפואיות שקשורות למעבר לגילאי המעבר. הגוף שלנו נהייה חשוף לסיכונים ובעיות רבות יותר - למרות שאנו לאו דווקא מרגישים או משלימים עם העובדה שאנו כבר לא צעירים כמו שאנו מרגישים., ובצירוף עם אורח החיים המודרני מהיר ועסוק שאנו נמצאים בתוכו אנו  נוטים לנו ״להזניח״ את הגוף והבריאות שלנו

עזרת התוכנית שלנו נגיע למינימום של 60 אלף צעדים בשבוע – בקלות ובכייף – התוכנית מתאימה לכל אחד ואחת ולא דורשת מאמץ ניכר או שינוי מהותי של שגרות היום    

  • הגברת זרימת הדם בגוף וחיזוק שריר הלב
  • הגברת רמות האנרגיה והפחתת עייפות כרונית
  • הורדת רמות המתח, החרדות והסיכון לדיכאון
  • חיזוק העצמות ושיפור של צפיפות העצם
  • שמירה על חילוף חומרים בריא ומשקל גוף תקין

  הידעת?  מחקר חדש מוכיח שהשלמת 7000 צעדים ביום תוריד את הסיכון לתמותה מוקדמת ב50% 

מסגרת תומכת וממריצה לעמידה ביעד ה-60 אלף צעדים מינימום בשבוע 

  • שילוב בקבוצת הליכה באזור המגורים
  • מעקב, ליווי והכוונה יומיומית של מאמן מקצועי
  • קבלת תכנים בנושאי בריאות, כושר ותזונה על בסיס יומיומי דרך האפליקציה
  • מפגש פרונטלי לאימון פעמיים לשבוע במסגרת הקבוצה עם המאמן
  • חוויה ספורטיבית וחברתית, מעצימה מגבשת ומחזקת

אז למה התמקדנו דווקא בהליכה – ולא בריצה או שחייה למשל ?

הליכה היא פעילות שגרתית ולא "מאיימת" ומהווה חלק משגרת היום של כולנו, ולכן קל יותר להצליח ולהתמיד בהוספת שגרות הליכה באופן מוגבר לתוך שגרות היום שלנו. יתרונות ההליכה הם משמעותיים ביותר ביחס לקלות היחסית של המאמץ הנדרש ולכן התוכנית שלנו מתאימה לכל אחד ואחת.

הכירו את נדב מאירסון

יועץ מומחה

תוכניות האימון נבנו בייעוץ ושיתוף עם מדריך הכושר והמאמן המנטלי נדב מאירסון המוכר מהסדרות “לרדת בגדול” / “המאמנים” /  תוכניות הבוקר של פרופ’ קרסו ועוד אשר מלווה את החברה כיועץ מומחה לפעילות גופנית ואימונים מנטליים לקהילות ובעיקר לגיל השלישי

הרשמו עכשיו